torsdag den 5. marts 2015

Goddag til en ny iværksætter

For noget tid siden modtog jeg en mail fra en iværksætter. Hun ville høre, om jeg var interesseret i at omtale hendes lille web-shop her på bloggen. 

Jeg har altid været fuld af beundring for iværksættere, der springer ud og går efter deres drøm. Mest fordi jeg slet ikke selv har modet eller lysten til at starte noget op selv. 

Og da jeg er vild med nye initiativer (og billigt dullegrej), så kommer her en lille præsentation af BeautyPie








BeautyPie er en webshop, som kun sælger neglelak. Den er nystartet og er et ret lille foretagende. Faktisk så lille, at hovedkvarteret er et kollegieværelse. 

Ideen bag startede da nogle veninder klagede over, hvor dyrt det er at købe kvalitetsneglelak, så som Essie og Sally Hansen. Literprisen på neglelak er nemlig næsten ligeså stor som printerblæk, og et par få ml kan nemt koste over 100 kr. 

Derfor fandt BeautyPie frem til en leverandør og fik hurtigt konstateret, at priserne var så højt sat, simpelthen fordi at det var muligt for de eksisterende forhandler. Man ser jo f.eks., at Matas nemt kan skære 50% af prisen, når de kører med tilbud. 

Selvom BeautyPie overhovedet ikke køber i samme store mængder som Matas eller andre større konkurrenter, så kan de alligevel tilbyde ret konkurrencedygtige priser. 

BeautyPie har valgt at starte med at satse på fire mærke. Det er Essie, Sally Hansen, Orly og Rimmel. Sortimenterne af disse mærker vil løbende blive udvidet og afhængig af successen, så udvide det antal mærker, som tilbydes. 

BeautyPie vil i fremtiden satse på at udbyde flere neglelakmærker, da udvalget i Danmark er ret lille. Målet er at tilbyde kvalitets neglelak til overkommelige priser. 

Du kan betale med Dankort på siden. Fragten er 35 kr. Du finder også BeautyPie.dk på Facebook.



Til info: Jeg er blevet kontaktet af BeautyPie og spurgt, om jeg ville omtale dem her på bloggen. Jeg har ikke modtaget noget honorar for dette indlæg. Jeg har skrevet det udelukkende for at hjælpe en ny iværksætter lidt i gang. 

Dog har jeg også sagt ja til at teste et par Rimmel 60 seconds neglelak fra BeautyPie. Resultatet kommer i et andet indlæg, sammen med en lille gave til jer læsere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv mig dine tanker...