søndag den 21. september 2014

Weekend i september

Jeg har holdt en lang dejlig weekend i sommerhus i Dronningmølle. Et sommerhus jeg har kommet meget i og i et område, hvor jeg færdes hjemmevant. 

Weekend har derfor budt på en masse traditionel aktivitet, for det er de ting, som vi har lavet HVER gang, vi har været der. 

Det indebærer en badetur på stranden (og ja, det var koldt). En tur med "Grisen" til Helsingør, med efterfølgende strøgtur og visit på Kronborg. Lang gåtur i naturområdet Rusland og Tegners museumspark. 





















I morgen er det hverdag. Efteråret er skudt i gang for alvorlig. Håber I nyder det sidste af søndagen. 







8 kommentarer:

  1. Lyder og ser dejligt ud. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt også Dorte :) kh. B

      Slet
  2. Det lyder som en dejlig weekend. Vores weekend har været fyldt med uenige brødre…! Det har jeg forsøgt at skrive mig ud af på bloggen, men jeg gav op - for nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu var det ikke sådan at mine unger var fromme engle hele weekenden. De skændes og sloges og drillede hinanden. Det valgte jeg bare at filtrere fra (i dette indlæg) ;) håber det gik bedre i dag. Kh. B

      Slet
  3. Haha, jeg var i sommerhus her den sidste uge i august - og trods det ellers gode vejr, skulle jeg ikke i vandet :D Du er sgu hardcore.
    Lyder ellers som en hyggelig weekend ;)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Følte mig også hardcore Anne :) og mine drenge var også i! Kh. B

      Slet

Giv mig dine tanker...