torsdag den 18. september 2014

Har du lyst til at skrive her?

Jeg har fået en idé. Den er sikkert hverken revolutionerende eller ny... Men jeg får travlt det næste stykke tid. For at bloggen ikke skal ligge helt død, så vil jeg gerne låne pladsen ud.

Så har du lyst til at skrive her? Hos mig? 

Du behøver ikke være blogger i forvejen. Du må gerne være anonym. Du kan selv bestemme emnet. Dit indlæg behøver hverken være langt eller forkromet, men der må gerne være et billede med. Jeg poster dit indlæg og venter min. 2 dage med at poste noget nyt. 

Jeg kan desværre ikke tilbyde nogle penge (eller andre free-bees) for dit indlæg og jeg forbeholder mig retten til at læse og godkende indlæg, før de bliver udgivet. 

Skriv til mig på mail: bbr2605@gmail.com eller smid en kommentar herunder. Så finder vi ud af detaljerne (og så håber jeg på en masse seriøse henvendelser!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv mig dine tanker...